Hétfő – Péntek: 09:00-17:00 ⇾ +36 70 366 74 24

 Blogok 

Itt az orvosi segítség : “Az orvos a vonalban” szolgáltatás

Éva már 3 éve “betegeskedik” illetve tud egy testi tünetről, mely nem fájt neki, csak nőtt. Ezek a tünetek nem az idegrendszerben voltak, mégis engem hívott, mint orvost, rendszeresen.

Kezdetben arra volt szüksége, hogy 10-15 perces telefon beszélgetéssel a felmerült kérdéseire válaszoljak.
Minden embernek van valamilyen megfigyelése a testéről. Van egy elképzelése, miért alakult ki az a tünet, panasz.
Vajon ez mindig megfelelő, odaillő kép, és meg van az ehhez tartozó megoldás?

Milyen helyzetekben kellett az orvosi segítség, a heti vagy heti 2x beszélgetések?
Biztosan probléma ez? – kérdezte, mert nagyon nem szeret orvoshoz járni.
Mi legyen a kezelése? – mert megoldást keresett, kivizsgálás nélkül.
Meddig várjon, hogy ez a tünet, az ő elvárása szerint eltűnjön? Mikor jelent már bajt és mégis orvoshoz kell mennie? Ja, és ha orvos, kihez forduljon, és hová, melyik intézetbe menjen?

Lehetséges, hogy ezekre a kérdésekre a háziorvosa is tudott volna válaszolni. Az Éva tapasztalata szerint a háziorvosnak nincs ideje arra, hogy meghallgassa a kérdéseit. Nem tudja elérni akármikor. Azt tapasztalata, hogy háziorvosát nem érdekli a beteg gondolata, csak erőlteti az első mondatok alapján, azt amit kötelező ilyenkor megcsinálni.

Mi a megfigyelt testi tünete mellett az ideális testi működésről beszélgettünk. Ha nála ez a duzzanat van, akkor az egy krém mellett meggyógyulhat? Mennyi időt adjon annak a “ krémnek” és mikor forduljon mégis orvoshoz, és milyenhez?

Sajnos, igazam lett, és a teljes orvosi kivizsgálás mellett igazolódott, hogy nem “kis sérülés” van, amit kezelni kell, hanem daganatos betegséget találtak..

Azóta megtörtént a műtét, a sugárkezelés, gyógyszeres beállítás és tudott dönteni arról, hogy nem kell a kemoterápia. Teljesen jól van.

A kapcsolat továbbra is megmaradt, hiszen bármikor van egy megfigyelt tünet, kérdés, átbeszéljük, mi legyen ennek a megoldása, vagy kell-e foglalkozni vele.

Mára már többször elmondja, köszönöm, hogy mellettem voltál folyamatosan.

Éva már “az orvos a vonalban” szolgáltatást családi csomagban használja. A saját életének a kérdései mellett van amikor a gyermeke tüneteiről, és annak a megoldásáról kérdez. Van olyan, hogy a szülőknek kér segítséget, leletkiértékelést, és útmutatást mit csináljanak ezekkel a tünetekkel.
így megnyugtató számukra, hogy hiteles és gyors orvosi támogatást kaphatnak.

online orvos
Orvosi segítség
Telefon beszélgetés

Sikertörténetek

Iratkozz fel, hogy ne maradj le!

Jelöld ki, hogy miről szeretnél hírlevelet kapni: